W dniu 18 kwietnia o godzinie 6.00 po sprawdzeniu obecności wyjechaliśmy na wycieczkę do Warszawy. Uczestnikami byli uczniowie klas II-VI, I gimnazjum oraz rodzice, którzy nas wspomagali w opiece nad uczniami.
  W Warszawie byliśmy na nowo otwartym tarasie widokowym na lotnisku Chopina, skąd widać starty i lądowania samolotów. Widok imponujący !! Byliśmy również w części metra tuż przy lotnisku.

Następnie przeszliśmy przed Grób Nieznanego Żołnierza, aby w ciszy i skupieniu oddać hołd tym, którzy polegli za wolność naszej Ojczyzny. Pałac Prezydencki i kwiaty przed nim złożone w VI rocznicę katastrofy samolotu rządowego w Smoleńsku wywarł na nas ogromne wrażenie !! Polacy pamiętają !!
   Muzeum Powstania Warszawskiego to hołd mieszkańców Warszawy, dla tych, którzy walczyli i ginęli za wolną Polskę w 1944 roku. Eksponaty, obrazy i dokumenty tego wydarzenia ukazują zwiedzającym ten dramatyczny okres.
Największe wrażenie wywarł na nas film pt. "Miasto ruin", ukazujący z lotu ptaka wielkość zniszczeń zbombardowanej, zniszczonej doszczętnie naszej stolicy. Po obejrzeniu filmu mieliśmy łzy w oczach.
Muzeum cieszy się ogromną liczbą zwiedzających.
Kolejnym punktem naszej wycieczki było ZOO, w którym różnorodność gatunków zwierząt, jak i urządzenie ZOO bardzo nas zaskoczyło. Jest tu ptaszarnia, herpetarium ( pawilon dla gadów ), słoniarnia, wybieg dla jaguarów i wiele innych atrakcyjnych boksów ze zwierzętami.
To było nowe i bogate doświadczenie oparte na obserwacji i wiadomościach dotyczących różnorodności świata flory i fauny z całego świata.
Punktem ostatnim naszej podróży był Mc Donald's w Garwolinie.
Zmęczenie, lecz szczęśliwi i bogatsi w nowe doświadczenia zajechaliśmy o 21.00 przed budynek szkoły, gdzie czekali na nas rodzice :-)

Organizatorem tej wspaniałej wycieczki była Pani Małgorzata Gogłuska, a opiekunami Bożena Jarmoszewska i Andrzej Kopiński.